niedziela, 29 marca 2015

RAFAELLO BEZ PIECZENIA

To pyszne ciasto przygotowuje się w zaledwie 30 minut. To niesamowite, że przy tak niskim nakładzie pracy i użyciu składników, które większość z nas ma w domu, uzyskamy pyszne ciasto. Połączenie słodkiego kremu ze słonymi krakersami daje niesamowity efekt, który zachwyci nawet wymagających smakoszy.  


SKŁADNIKI

domowy budyń, przepis najdziesz tutaj
200 g masła
150 gram kokosu
paczka słonych krakersów
garść zmielonych migdałów

WYKONANIE

Do ostudzonego budyniu dodawałam stopniowo po jednej łyżce masła i mieszałam na wolnych obrotach. Następnie wsypałam kokos i dokładnie wymieszałam. Do ciasta użyłam mniejszej blaszki w kształcie serca. Możesz tez użyć kwadratowej, o wymiarach 25x25 cm, bądź okrągłej o średnicy 25cm. Spód blaszki wyłożyłam folią aluminiową. Na jej dno wyłożyłam warstwę krakersów. Następnie posmarowałam cienką warstwę kremu. Ponowiłam te czynności jeszcze dwukrotnie, tak aby powstały trzy warstwy. Wierzch posypałam kokosem. Ciasto wstawiłam na noc do lodówki. Następnie delikatnie wyjęłam je z blaszki. Boki obsypałam zmielonymi migdałami. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...