poniedziałek, 27 kwietnia 2015

BANANOWE PLACUSZKI

Kolejne danie z serii "15 minut i gotowe". Szybkie danie, które pasuje zarówno jako śniadanie, deser czy kolacja. Kształt serduszek nadałam im kładąc foremki do wycinania ciastek na rozgrzana patelnie. Wnętrze foremki wypełniłam ciastem i smażyłam do momentu, aż się zarumieniły. Polaną na wierzch czekoladę można zastąpić lekko kwaśną konfiturką brzoskwiniową.




SKŁADNIKI dla 4 osób

300 g mąki
150 g mleka
2 jaja
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka cukru waniliowego
50 g brązowego cukru
3 banany
2 łyżki wiórków kokosowych
olej do smażenia

SOS
tabliczka gorzkiej czekolady
50 ml mleka

WYKONANIE
W misce umieściłam mąkę, mleko, cukier waniliowy, proszek do pieczenia, jajka. Całość dokładnie wymieszałam. Następnie dodałam rozgniecione banany. 
Czekoladę połamałam na kostki, rozpuściłam w kąpieli wodnej i dodałam mleka. Sos dokładnie wymieszałam i odstawiłam na chwilkę by składniki się połączyły. 
Patelnie nagrzałam i posmarowałam olejem. Smażyłam placuszki w foremkach w kształcie serca do momentu, aż się zarumieniły. Polałam czekoladą i posypałam wiórkami kokosowymi. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...