piątek, 24 kwietnia 2015

ZAPIEKANKA Z TUŃCZYKIEM I SZPINAKIEM

To danie ma same zalety. Jest zdrowe, szybko się je przyrządza a produkty można nabyć praktycznie w każdym sklepie. W sam raz dla osób zabieganych, które nie mają czasu na to, żeby spędzić w kuchni kilka godzin, a chciałyby zjeść coś smacznego i zdrowego. 



SKŁADNIKI dla 4 osób

2 puszki tuńczyka w oleju
250 g makaronu razowego
świeży szpinak
4 pieczarki
pół cebulki
ser do posypania
sól, pieprz

WYKONANIE

Tuńczyka odsączyłam z oleju. Makaron zrobiłam wcześniej (przepis na domowy makaron razowy znajdziesz tutaj). Można też użyć gotowego makaronu i ugotować według przepisu na opakowaniu. Cebulkę drobno posiekałam. Pieczarki pokroiłam i plastry. Na patelni rozgrzałam troszkę oleju i podsmażyłam cebulkę i pieczarki. Smażyłam około 3 minuty, aż pieczarki zmiękły. Dodałam sól i pieprz. Na końcu wsypałam szpinak i dokładnie mieszając smażyłam jeszcze około minuty. Makaron przełożyłam do brytfanki. Następnie dodałam usmażone pieczarki ze szpinakiem i odsączonego tuńczyka. Całość posypałam serem i piekłam około 15 minut w temperaturze 150 stopni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...