piątek, 29 maja 2015

WŁOSKI CHLEBEK Z CIECIERZYCY

Chlebki z ciecierzycy stanowią idealny dodatek do zup i sałatek. Ja przepadam za pikantnym pieczywem dlatego dodałam do ciasta płatki chili. Jednak możesz zamienić chili dowolnymi świeżymi ziołami, drobno posiekaną cebulką lub koprem włoskim. Wszystko zależy od twojej wyobraźni i upodobań.



SKŁADNIKI na 3 podłużne chlebki

450 ml wody
210 g mąki z ciecierzycy
3 łyżki oliwy z oliwek
0,5 łyżeczki soli
1 łyżeczka płatków chili

WYKONANIE

W misce wymieszałam wszystkie składniki. Następnie przykryłam i odłożyłam ciasto na 2 godziny. Konsystencja ciasta powinna być dość rzadka. Po upływie 2 godzin nagrzałam piekarnik do 200 stopni. Ciasto wlałam do 3 wyłożonych papierem do pieczenia keksówek. Piekłam około 20 minut, po czym wyjęłam z foremek i piekłam kolejne 10 minut, aż chlebki zarumieniły się i stały się chrupiące.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...