wtorek, 11 sierpnia 2015

CYTRYNOWA POTRAWKA Z KURCZAKA Z KASZĄ JAGLANĄ



SKŁADNIKI dla 2 osób

200 g piersi z kurczaka
100 g pieczarek
60 g kaszy jaglanej
1/2 łyżeczki oliwy z oliwek
1 łyżka mąki kukurydzianej
1 łyżka jogurtu naturalnego
sok wyciśnięty z połowy cytryny
1 szklanka bulionu
1 ostra papryczka
kilka liści rukoli do przybrania (opcjonalnie)

WYKONANIE

Filet z kurczaka pokroiłam na kawałki i podsmażyłam w niewielkiej ilości oliwy z oliwek. Pieczarki pokroiłam w plastry i również podsmażyłam na patelni. Do pieczarek dodałam usmażone mięso, posiekane papryczki, zalałam bulionem i gotowałam na wolnym ogniu około 20 minut. Jogurt wymieszałam z mąką kukurydzianą i sokiem z cytryny i wlałam do mięsa. Dokładnie wymieszałam i gotowałam jeszcze chwile do momentu, aż sos zgęstniał. Kaszę ugotowałam w oddzielnym garnuszku i podałam razem z mięsem. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...