wtorek, 1 września 2015

KOKTAJL Z AWOKADO I MANGO

Wielu ekspertów żywieniowych nazywa awokado super jedzeniem. Zawiera niewiele cukru, lecz ze względu na wysoką zawartość tłuszczu (1 średniej wielkości owoc zawiera 41 g tłuszczu) jest najbardziej kalorycznym owocem. Na szczęście są to kalorie pełne wartości odżywczych. Ma także działanie przeciwstarzeniowe oraz przeciwzapalne. Koktajl do którego użyłam własnie awokado jest niesamowicie smaczny i  pożywny. Zapraszam do wypróbowania!


SKŁADNIKI  na 2 duże koktajle

2 awokado
1 mango
sok z połowy cytryny
200 ml wody

WYKONANIE

Awokado przekroiłam na pół, usunęłam pestkę i łyżką wyjęłam miąższ. To samo zrobiłam z mango. Wszystkie składniki wrzuciłam do blendera i zmiksowałam na jednolitą masę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...