wtorek, 29 września 2015

KURCZAK W ZIELONYM CURRY Z GORSZKIEM

Kurczak w curry to dla mnie danie idealne. Jest dietetyczne. Jest błyskawiczne. Jest aromatyczne i przepyszne. Polecam szczególnie amatorom pikantnych smaków.


SKŁADNIKI dla 4 osób

1 pierś z kurczaka
2 łyżki zielonej pasty curry
2 łyżki oliwy
puszka mleka kokosowego
200 g rozmrożonego groszku
2 szalotki
1 łyżka sosu rybnego (opcjonalnie)
100 g ryżu czerwonego

WYKONANIE

1. Rozgrzałam oliwę w woku i smażyłam na niej przez dwie minuty posiekane drobno szalotki oraz pastę curry.
2. Dodałam pokrojoną na kawałki pierś z kurczaka i smażyłam przez kolejne 4 minuty energicznie mieszając.
2. Następnie wlałam mleko kokosowe i wsypałam groszek.
3. Całość doprowadziłam do wrzenia, dodałam sos rybny.
4. Ryż ugotowałam według przepisu na opakowaniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...