piątek, 11 września 2015

SAŁATKA Z KURCZAKIEM I CHIPSAMI Z SZYNKI PARMEŃSKIEJ

Sałatki sprawdzają się przy każdej okazji. Na śniadanie, obiad czy kolację ze znajomymi. Są łatwe w przygotowaniu, smaczne i z reguły zdrowe. Ja dziś przygotowałam łatkę na obiad. Jest zarówno lekka jak i treściwa. Idealna na tą porę dnia, szybko zaspokoi głód, lecz nie będziesz się czuła po niej ociężale. Dzięki czemu pozostanie ci mnóstwo energii do końca dnia.


SKŁADNIKI dla 4 osób

1 główka sałaty lodowej 
200 g szpinaku 
1 pierś z kurczaka
100 g szynki parmeńskiej
50 g parmezanu
sok z cytryny
1 łyżeczka musztardy
100 ml jogurtu naturalnego
tymianek
sól, pieprz

WYKONANIE
1. Pierś z kurczaka podzieliłam na 4 filety, przyprawiłam tymiankiem, łyżką soku z cytryny, solą i pieprzem.
2. Szynkę parmeńską ułożyłam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i piekłam około 5 minut, aż stała się chrupiąca. 
3. Pierś z kurczaka usmażyłam na patelni grillowej. Po usmażeniu pokroiłam go na plastry o grubości około 1 cm
4. Jogurt wymieszałam z musztardą i sokiem z cytryny. Dodałam sól i pieprz. 
5. Sałatę wymieszałam w dużej misce ze szpinakiem, dodałam szynkę, kurczaka, starty parmezan oraz sos jogurtowy






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...