środa, 20 kwietnia 2016

OMLET Z GROSZKIEM


SKŁADNIKI dla 2 osób

4 duże jajka
100 g zielonego groszku
1/2 czerwonej cebuli, posiekanej
1/2 czerwonej papryki, pokrojonej w kostkę
1 duży ziemniak, pokrojony w drobną kostkę
1/2 papryczki chili bez nasion
2 ząbki czosnku, przeciśnięte przez praskę
garść rukoli
4 pomidorki koktajlowe
4 łyżki startego parmezanu
sól i pieprz do smaku
odrobina oliwy z chili
1 łyżka masła klarowanego


WYKONANIE

1. Patelnię rozgrzałam na średnim ogniu. Następnie wrzuciłam posiekaną cebulkę, czosnek, ziemniaki oraz obie papryki.
2. Smażyłam na wolnym ogniu około 15 minut mieszając co chwilkę.
3. Jajka ubijałam przez chwilkę, aż się spieniły dodałam sól i pieprz.
4. Na patelnie wrzuciłam groszek oraz spienione jajka. 
5. Mieszałam omlet przez chwilkę, aby delikatnie się ściął. 
6. Następnie przykryłam patelnie i smażyłam omlet do momentu, aż zarumienił się od spodu i całkowicie ściął na wierzchu.
7. Podałam z rukolą, pomidorkami koktajlowymi oraz startym parmezanem. Całość skropiłam oliwą z chili. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...