piątek, 8 kwietnia 2016

PIEROŻKI GYOZA Z WOŁOWINĄ





SKŁADNIKI na około 20 sztuk

opakowanie pierożków gyoza
300 g mielonej wołowiny
1 papryczka chili bez nasionek
2 szalotki
sól i pieprz
olej sezamowy do usmażenia farszu
olej rzepakowy do usmażenia pierożków
1 jajko


SAŁATKA 

kilka garści rukoli
8 pomidorków koktajlowych
szczypiorek
sól, pieprz
sos słodko kwaśny


WYKONANIE
1. Mięso mielone wymieszałam z posiekaną szalotką oraz papryką chili. Doprawiłam solą i pieprzem.
2. Usmażyłam na oleju sezamowym i pozostawiłam do ostygnięcia.
3. Każdy arkusz ciasta gyoza posmarowałam roztrzepanym jajkiem.
4. Położyłam na każdym po łyżeczce farszu i dokładnie skleiłam brzegi pierożka.
5. Smażyłam na oleju rozgrzanym na średnim ogniu do momentu, aż się zarumieniły.
6. Po usmażeniu przełożyłam pierożki na papierowy ręcznik aby odsączyć nadmiar tłuszczu.
6. Podałam z sałatką oraz sosem słodko kwaśnym.







         



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...